لطفا منتظر باشید

اهداف و نحوه کار مماس:

حدودا دی ماه سال ۹۷ بود که به خودم گفتم چرا یک مجموعهای که بنیاد و پایه و اساس درست داشته باشه توی جامعه آموزشی کشورمون وجود نداره یا خیلی معدود و ناشناسه؟ خیلی فکر کردم… شاید هفتهها ذهنم درگیر بود، دائما محتواهای تولید شده در موسسات مختلف رو میدیدم و بررسی میکردم و نهایتا فقط به این نتیجه رسیدم که متاسفانه برخی از این اساتید محترم محتوا رو برای پیشرفت دانش آموز تولید نکردند بلکه برای پیشرفت و معروف شدن خودشون تولید کردند!!

با طرح یک سوال خیلی ساده میشه به این گفتهی من پی برد؛ “چرا تا به حال رتبه‌ی حقیقی خوبی در کارنامه‌ی کاری این موسسات وجود نداره؟؟”

به عقیده من اینطور میشه پاسخ داد:

  • محتوای تولید شده توسط این عزیزان خط و مشی واضحی نداره بنابراین دانش‌آموز نمی‌تونه برای استفاده ازش برنامه‌ریزی درستی بکنه پس نتیجتاٌ پیشرفتی هم حاصل نمیشه!

  • به هیچ عنوان تکامل در محتوای این دوستان دیده نمیشه و تمام شعار آنها اینه که روش‌های تستیِ زیر ۲۰ ثانیه یادتون میدیم!! اگر از رتبه ۱ کنکور بپرسید چه روشی باعث شد رتبتت ۱ بشه، در صورتی که ازتون پول نگرفته باشه، میگه درس رو فهمیدم!

  • دانش‌آموز قوی تفاوت دبیر خوب و بد رو به سادگی متوجه میشه، پس هرگز نمیره سراغ اینجور محتواها!

خب حالا گفتن این‌ها برای چی بود؟

مماس اهدافش خیلی متفاوت از اغلب این مجموعه‌هاست. شما توی مماس حس می‌کنید داخل مدرسه هستید. همونطور که تمام دانش‌آموزان از مدرسه و دبیرانش بهره می‌برن، اینجا هم تمام دانش‌آموزان چه قوی و چه ضعیف میتونن بهره ببرن و قوی تر بشن!! هدف ما ابتدا تفهیم درس و در مرحله بعد تستی کار کردن هستش. ما دانش‌آموز رو رها نمی‌کنیم بلکه تا لحظه‌ای که تعهد کردیم، همراه و پشتیبانش هستیم. همکاران بزرگواری که در مرکز مشاوره آرین سیفی مشغول زحمت‌کشیدن برای تولید محتوای باکیفیت هستن، همگی از نظر مالی اغنا هستند و با تفکری درست دور هم جمع شدن تا صرفا کمکی به سطح یادگیری در این اوضاع نابسامان آموزش کرده باشند.

نحوه‌ی کار ما:

  • راه پیشرفتت رو بهت نشون می‌دیم!
  • انقدر پیگیری می‌کنیم ازت تا به هدفمون برسیم!
  • اگه نیاز باشه هر روز ازت آزمونک می‌گیریم!!
  • اگه خوب پیش بری، می‌بریمت سمت سرعتی کار کردن!
  • در تمام این مراحل می‌تونی از پشتیبانی درسی استفاده کنی!

تفاوت مماس با بقیه چیه؟

فیلم‌های مماس در نهایت دقت و تکامل به ضبط رسیده پس نیازی نیست نگران ناقص یادگرفتن باشید! شما از هرگونه منبع آموزشی دیگری به‌جز کتاب درسی بی‌نیاز هستید!

محتوایی که در مرکز مشاوره آرین سیفی تولید میشه حاصل زحمت افراد زیادی هست که برای لحظه‌لحظه‌ی این محتوا ساعت‌ها و حتی روزها فکر کردن و با وسواس بسیار زیاد اون رو به مرحله‌ی نهایی رسوندن!

مهم‌ترین تفاوت ما با بقیه اینه که ما دقیقا می‌دونیم کجای قصه بودیم، کجای قصه هستیم و به کجای قصه خواهیم رفت! پس به تبع دانش‌آموز ما هم می‌تونه با آرامش خاطر به راهش ادامه بده. یه مشاور خوب اول از همه خودش باید منظم باشه 🙂

ما فیلم‌فروش نیستیم!! شما با خرید فیلم‌های هر درس مجموعه‌ای از فیلم، آزمونک و پشتیبانی دبیر اون درس رو به‌طور کامل در اختیار خواهید داشت.

کادر مرکز مشاوره آرین سیفی از با وجدان‌ترین اساتید برجسته‌ی کشور (دقت کن چی گفتم!) تشکیل شده که این مهم دقیقا مطابق با راهبردهای مماسه! اینجا هیچکس بازیگر نیست 🙂

ما ادعا نمی‌کنیم که طی چند هفته شما رو دانشمند می‌کنیم بلکه اتفاقا برعکس، اعتقاد ما به درست و اصولی یاد گرفتن هست نَه سریع یاد گرفتن! جوری که خودت بعداٌ همکارمون بشی 🙂

چطور اعتماد کنم؟

مجموعه مماس برخلاف سایر مجموعه‌ها، روش‌ها و تبلیغات موجود و رایج در بازار داغ کنکور هیچ‌وقت به دنبال کسب مخاطب جهت درآمدزایی نبوده و نیست و هدف ما اصلاح شیوه‌ی آموزش است. ما به جرئت ادعا می‌کنیم که اگر کسی به درستی و منطبق با برنامه‌های ما پیش بره، رشد قابل قبولی نسبت به وضعیت اولیه خودش خواهد داشت. ما هیچ‌وقت ادعا نمی‌کنیم که معجزه‌گر هستیم و می‌تونیم رتبه شما رو به عدد خاصی برسونیم و یا شما رو دکتر و مهندس کنیم. ولی می‌تونیم ادعا کنیم که هرکس با هر سطحی به شیوه‌ی صحیح از محتوای کم نظیر مماس استفاده بکنه در نهایت با رشد اخلاقی و تحصیلی در کمال رضایت وارد مرحله بعدی زندگیش میشه. نتایج درخشان دکتر سیفی و دبیران با تجربه، دلسوز و با صداقت این مجموعه می‌تونه نقطه شروع خوبی برای اعتماد شما باشه 🙂